gradient

Vårt erbjudande

Kom igång gratis - betala efter att du har fått betalt

Vi har en öppen, transparent och rättvis prissättning.
Priset är baserat på er transaktionsvolym och betalas efter att ni har fått betalt.

0,75% på första miljonen
0,5% på andra och tredje miljonen
Endast 0,25% på transaktioner över 3 miljoner
+0,5% på all försäljning online

Inga säljare

Inga samtal med säljare och en mängd frågor om vilka behov som finns för att ta reda på vad det kostar.

Inga offerter

En enkel prismodell med ett konkurrenskraftigt pris som bara blir lägre ju mer ni använder CampingOnline.

Inga extraavgifter

Inga extraavgifter tillkommer för moduler, extrafunktioner och personlig support. Alla funktioner ingår.

Gemensamma incitament

Vi driver tillsammans utvecklingen. Går det bra för er så går det bra för oss.

Inga begränsningar

Obegränsat antal användare, obegränsat antal enheter. Alltid tillgängligt överallt.

Inga bindningstider

Stanna hos oss för att du är nöjd med CampingOnline, inte för att du är bunden.

Beräkna ditt pris

Din transaktionsvolym
1 miljon kr / år
Andel av försäljning online
0%

Allt ingår

  • Alltid alla funktioner
  • Uppstart och hjälp att komma igång
  • Alla framtida uppdateringar
  • Personlig support via e-post och telefon

Uppskattad månadskostnad

625kr

Kom igång

Campingen bekostar egen hårdvara
Inga andra kostnader tillkommer

Vanliga frågor om vår prismodell

Vi har besvarat de vanligaste frågorna om vår prissättning nedan, tveka inte att höra av dig ifall du har fler frågor.

    • Varför använder ni omsättningsbaserad prissättning?

      Det gör kostnaden mer förutsägbar för er som campingägare. Det är tryggare och lättare för er att beräkna ert pris både nu och i framtiden, ni behöver inte kontakta säljare när verksamheten expanderar. Prissättningen blir tydlig och rättvis för alla.

    • Blir det dyrare än min tidigare leverantör?

      Procentsatserna och prisnivåerna är anpassade för att ge ett konkurrenskraftigt pris. Precis som andra prismodeller blir det bättre priser när man använder det mer. Däremot ger det också fördelar som att priset inte behöver justeras och minskar risken eftersom ni endast betalar för det ni faktiskt har använt.

    • Hur faktureras transaktionsavgiften?

      Efter varje kvartal gör vi en sammanställning, där transaktionsvolymen mostsvaras av bruttoomsättningen. Vi tar bara betalt när pengarna faktiskt har kommit in, så fakturerar ni mycket under vintern men får betalt under våren tar vi betalt först till våren.

    • Vad innebär gemensamma incitament?

      Motivationen att utvecklas tillsammans. Ju bättre det går för campingen, desto bättre kommer det gå för oss. Genom att ge er de bästa förutsättningarna för att öka era intäkter kommer vi också öka våra intäkter som i sin tur hjälper oss att göra det ännu bättre.

    • Kostar supporten något extra?

      För oss är det självklart att allt ingår för att ge en bra helhetsupplevelse och det inkluderar självklart personlig support.

    • En del av vår omsättning är för andra verksamheter än campingen, hur påverkar det oss?

      Vi försöker skapa ett ekosystem som tillgodoser campingarnas alla behov och det inkluderar anslutande verksamheter som butik och restaurang. Det blir smidigare för både er och era gäster när allting är samlat i ett system. Priset beräknas bara från de verksamheter där ni använder CampingOnline.

    • Betalar vi något när campingen har stängt?

      Vid perioder där ni inte haft någon omsättning som t.ex. utanför säsongen eller under renoveringen betalar ni ingenting. Det finns inget behov av att pausa eller omförhandla avtalet.

    • Vi behöver hjälp att komma igång, ingår det?

      Ja, vi hjälper er att komma igång utan några uppstartskostnader. All support, rådgivning och hjälp att komma igång som behövs för att ni ska få den bästa användarupplevelsen med CampingOnline.

    • Jag vet inte min omsättning, kan jag ändå använda CampingOnline?

      Inga problem, en stor fördel med just omsättningsbaserad prissättning är att det baseras på era resultat. Det behövs inga offerter, inga uppskattningar och vi behöver inte sätta några begränsningar på vad som ingår. Ingenting behöver omförhandlas utan det är först när ni har fått in pengar till er verksamhet som ni betalar.